11 Ocak 2012 Çarşamba

Kimseye Bir Şey Anlatmak İstemiyorum..

Başlık çok doğru. Hiç kimseye bir şey anlatmak istemiyorum. Öyle sessiz ki cümlelerim bu aralar beni bile şaşırtıyor.



Kendimi bildim bileli hep arkadaşlarım oldu. Her zaman sosyaldim. Yakın arkadaşlarım oldu hep. Bugüne dek sokakta, yemeklerde, alışveriş yaparken yakın gördüğüm ve özelimi açtığım arkadaşlarıma/arkadaşıma başıma gelenleri, yaşadıklarımı, üzüldüğüm ve sevindiğim şeyler anlatırdım. Şimdilerde susuyorum. Günlük saçma sapan konulardan konuşmak daha çok hoşuma gidiyor. Hoşuma gitmek demeyelim de buna mecbur hissediyorum kendimi. Yaşadıklarımı anlattığımda hissettiklerimi bir daha hissedecekmişim gibi geliyor. Acı bir şekilde fark ediyorum ki bir daha hissetmek istemiyorum. Yoruyor beni. Kaldıramıyorum artık. Aşkın acısı bile güzel cümlesinin kahramanı olan ben öğretmen kendisini sözlüye kaldırmasın diye gözlerini kaçıran çocuklar gibiyim. Susuyorum sadece. En kötüsü kendime de susuyorum. Kendime de anlatmıyorum hissettiklerimi. Yabancılaşıyorum sanki. Biri çıkıyor ve benim yerime oynuyor rolümü ben bir köşede izliyorum. Müdahil olmak gibi bir çabam ve isteğim yok. 

Eskiden çantasından defterini eksik etmeyen ve her şeyi yazan adam şimdilerde öyle bakıyor hayata. Kaçıp giderse gitsin umurumda değil. Yakalamak zorunda değilim hayatı. Girmek istediğim zaman girerim. Kaldığım yerden devam ederim. Ne kadar mümkün olur bilmiyorum. Bildiğim tek şey bunu doğru gördüğüm. Çok değil birkaç ay öncesine kadar hayat kaçıyordu ve ben kovalıyordum. Hiç de fena değildim. Keşke dememek için çok şey yapıyordum. Normalde yapmayacağım şeyler yaptım. Kanattım kendimi. Olmadı. İlişkiler için kullanılan 'kaçan kovalanır' sözünü ben hayat için kullanıyorum. Kovalamıyorum hayatı. Beklesin beni.

2 yorum:

  1. güzel bi bakış. hayatı kovalamak yerine bekletmek. :)

    YanıtlaSil
  2. Belki de amaçsız bir çaba olacak ama hayatı böyle alt etmeyi planlıyorum.

    Belki de bir şeyleri biz yaratıyoruz. Zorluklar biz onları zorluk olarak gördüğümüz için öyle. Ben bu hakkımdan feragat ediyorum. :) Beklesin!

    YanıtlaSil