14 Ocak 2012 Cumartesi

Zenne..



Uzun zamandır vizyona girmesini beklediğim Zenne'ye vizyona girdiği ilk gün gittim. Filme büyük bir beklenti ile gittiğimi itiraf etmek durumundayım ama izlemeye başladıktan büyük hayal kırıklığına uğradım. Oyunculuklar bir hayli amatördü. Hikaye aksında büyük problemler vardı. İlk bölümde Zenne'nin dansları oldukça başarısız bir şekilde yansıtılıyordu. Görüntü yönetmeni çok da başarılı olmayan bir iş çıkarmış. Zenne'nin dansının amacı sizi alıp götürmesi ama ne yazık ki etkiyi yakalayamıyor. Aksine komik görünüyor. İzlemeyenleriniz olduğu için daha fazla detay veremiyorum ama ne yazık ki istediğimi alamadım.

İlk bölüm bittiğinde arkadaşlarıma hayal kırıklığına uğradığımı, beklentimin yüksek olduğunu söyledim. Kimse kusura bakmasın ama karşımda tamamen amatör bir iş duruyordu. Üstelik hikayenin odak noktası Ahmet olması gerekirken odak kaymış ve pek de ilgi çekici olmayan Can'a gitmişti. Ben oraya Ahmet'in hikayesini izlemek için gitmiştim.

İtiraf etmek zorundayım. İkinci yarı bir hayli etkilendim. Yine görüntü kalitesi kötüydü. Beni hiçbir şekilde tatmin etmedi ama konunun hepimizin hayatlarına yakın olması bir yerden mutlaka yakalıyor. Ben aynı durumda olmadığım ve olmayacağımı bildiğim için bir çeşit iç rahatlaması yaşadım ama filmde sadece drama yaratmak için kullanılmış sahneler vardı. En önemlisi de o kadar klişe sahneler vardı ki bir ara klişeler bütününü izlediğimi zannettim.

Genel olarak bakacak olursak izlenir mi? İzlenir. Ağlar mısınız? Evet ağlarsınız. Fakat ben daha başarılı bir film izlemeyi bekliyordum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder